Jarek
Młodszy użytkownik
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:28, 17 Wrz 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
I - OGÓLNIE
1. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu.
2. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane.
3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
4. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
5. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe.
6. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika lub inną osobę będzie usuwany i w skrajnych przypadkach nagradzane ostrzeżeniami.
7. Zgadzasz się nie pisać żadnych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników.
8. Zgadzasz się również nie pisać żadnych postów które mogą zostać uznane za obraźliwe, obrażać któregoś z użytkowników tego forum lub osoby trzecie.
(za złamanie tego postanowienia będą dawane ostrzeżenia lub użytkownicy nie przestrzegający tego punktu będą dostawali bana lub będą na stałe usuwani z forum www.zsotarnow.fora.pl)
II - BANOWANIE
1. Użytkownik blokowany jest po otrzymaniu 3 ostrzeżenia od Administratora lub Moderatora .
2. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
3. Osoba, która dostała bana ma prawo wrócić na forum po pewnym okresie czasu (w zależności od rangi przewinienia). Jednak taka osoba będzie szczególnie nadzorowana.
III - PODPIS
1. Treść podpisu nie może obrażać innych osób.
2. W podpisie nie można używać słów uznawanych powszechnie za wulgarne.
3. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka będzie zmieniana lub będzie blokowana dla konkretnych użytkowników.
IV - POSTANOWIENIA
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum Forum Szkoły Szczepanika.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale forum.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.
5. Administrator ma zawsze racje.
6. Jeśli administrator nie ma racji patrz punkt 5.
Jeśli nie zgadzasz się z którymś z tych punktów lub postanowień NIE REJESTRUJ SIĘ, lub gdy już to zrobiłeś poproś administratora o usunięcie swojego konta z tego forum.
|
|